Муніципальний фонд управління фінансування будівництвом

Муніципальний фонд управління та фінансування будівництва


vinnfond@gmail.com
+38 0432 69 99 03
+38 068 642 83 80
+38 095 474 38 34
+38 093 041 38 14

Реєстрацію учасників міської програми «Муніципальне житло» здійснюватимуть у Прозорому офісі

25.05.2016

Реєстрацію учасників міської програми «Муніципальне житло» здійснюватимуть у Прозорому офісі

30 вересня під час чергової сесії міської ради депутатами було розглянуто майже півсотні питань. Серед іншого, у новій редакції було затверджено Програму «Муніципальне житло м. Вінниця», прийнято Положення про громадські слухання та внесено зміни в рішення щодо реорганізації виконавчих органів міської ради.

Сьогоднішня сесія міської ради розпочалася привітанням батьків діточок, які народилися в День міста. Вже за гарною традицією малюкам подарували дитячі візочки. У День міста у Вінниці народилося семеро дітей: 5 хлопчиків та 2 дівчинки. Першою в 2 години ночі народилася дівчинка, яка виявилася і найбільшою серед народжених в цей день малюків, - 3950 гр та 58 см. Батьків малечі з поповненням в  родинах привітав міський голова Сергій Моргунов. Побажав їм здоров’я і благополуччя, а дітки щоб росли їм на радість і були вихованими як справжні патріоти свого рідного міста і своєї держави. 

Серед питань, які сьогодні виносилися на сесію, депутати міської ради затвердили в новій редакції міську Програму «Муніципальне житло м. Вінниця». Це пов’язано з тим, що у неї вже неодноразово вносилася зміни, зокрема, і щодо розширення категорій населення, які можуть скористатися Програмою. Сергій Моргунов зазначив, що незабаром реєстрацію громадян, які стануть учасниками програми «Муніципальне житло», та прийом документів буде проводитися у Прозорих офісах. Також у реєстраторів ЦНАПів можна буде отримати консультацію щодо умов участі у Програмі. 

Сьогодні також було затверджено нове Положення про громадські слухання. Під час розгляду питання серед депутатів було запропоновано зменшити кількість підписів, необхідних для реєстрації ініціативи щодо проведення громадських слухань. Положенням передбачено по загальноміських слуханнях зібрати 800 підписів. На що в.о. директора департаменту правової політики та якості міської ради Роман Бочевар відповів, що під час розробки Положення враховувалися всі пропозиції, які надходили до департаменту. Зі свого боку, Сергій Моргунов зазначив, що враховуючи практику голосування за проекти «Бюджету громадських ініціатив», то за окремі з них проголосувало до тисячі вінничан. «Тобто, якщо є гарна ініціатива, в людей є бажання долучатися, то вони її підтримають. Максимальна кількість голосів була 1600. Тому я думаю, що немає доцільності вносити якісь зміни. Окрім того, ми консультувалися з громадськими організаціями, була дискусія, і ми дійшли згоди, що це оптимальна кількість голосів для міста Вінниці, і для того, щоб підвищувати ініціативність членів територіальної громади. Хочу подякувати громадським організаціям за допомогу у розробці цього документу. У новому Положенні передбачено процедуру, збір підписів, як мають проводитися громадські слухання, в тому числі, скільки голосів необхідно зібрати по місту, району, кварталу. Тому це збалансований документ, який сьогодні дуже на часі», - сказав Сергій Моргунов. 

Ще депутати внесли зміни у рішення щодо оптимізації загальної структури органів міської ради, апарату міської ради та її виконкому, а також затвердили положення нових департаментів. Враховуючи децентралізацію та розширення повноважень і функцій органів місцевого самоврядування щодо контролю сфери будівництва та надання адміністративних послуг в будівельній сфері, у Вінниці буде створено Інспекцію архітектурно-будівельного контролю, яка буде займатися цими питаннями. Окрім того, для комплексного підходу щодо подальшого просторового розвитку міста,  регулювання земельних відносин та комунального майна буде проведено оптимізацію структури органів міської ради – ліквідовано департамент архітектури, містобудування та кадастру і департамент комунальних ресурсів, а замість них створено три окремі департаменти. «Це допоможе навести у місті порядок щодо незаконного будівництва, оформленні належної документації на ті будівництва, які існують в місті, і контроль самого будівництва. Відповідно, ми розподіляємо функції між трьома департаментами: архітектури та містобудування, земельних ресурсів, комунального майна. Ці департаменти будуть в рамках штатної чисельності двох існуючих. А збільшуємо чисельність тільки по архітектурно-будівельному контролю», - сказав міський голова Сергій Моргунов. Міську інспекцію архітектурно-будівельного контролю буде створено з 1 грудня; департаменти архітектури та містобудування, земельних ресурсів і комунального майна - з 15 грудня.

Останні новини